مکمل تقویت قوای جنسی

بیماری های روانی خطر ابتلا به بیماری های قلبی را افزایش می دهند!

بیماری های روانی خطر ابتلا به بیماری های قلبی را افزایش می دهند!

بیماری های روانی به گروهی از بیماری ها گفته می‌شوند که با تأثیر بر تفکر و رفتار بیمار باعث ایجاد ناراحتی و ناتوانی در فرد می‌شوند. این بیماری ها می توانند بر سلامت جسمانی نیز اثر بگذارند. 

علت بیماری های روانی چیست؟

علت بیماری‌ های روانی به خوبی شناخته شده نیست ولی آنچه مسلم است این است که عوامل ژنتیکی و استرس های مختلف و نوع تعامل فرد با دیگران در ایجاد یا بروز این بیماریها موثر است. افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلال دوقطبی و اسکیزوفرنیا از جمله اختلالات و بیماریها ی روانی هستند.

آیا بیماریهای روانی سبب بروز بیماریهای قلبی می شوند؟

گزارشی که در 18 سپتامبر 2018 در مجله Plos One به چاپ رسید حاکی از آن بود که بیماری های روانی می توانند عاملی پیش بینی کننده برای بیماری های قلبی باشند.

دکتر روث کونینگام از دانشگاه اوتاگو ولینگتون در نیوزلند و همکارانش افرادی را که از خدمات روانشناختی استفاده کرده بودند مورد بررسی قرار دادند.آنها می خواستند خطر ابتلا به بیماریهای قلبی را در این افراد بسنجند.

495388 نفر در بازه سنی 30 تا 74 ساله در این مطالعه شرکت کرده بودند که به هیچکدام از انواع بیماریها ی قلبی مبتلا نبودند.28734 نفر از آنها اخیرا از خدمات سلامت روان استفاده کرده بودند!

نتایج مطالعه در این زمینه چه چیزی را نشان می داد؟

محققان بدین نتیجه رسیدند افرادی که از خدمات سلامت روان استفاده کرده بودند در مقایسه با افرادی که استفاده نکرده بودند بیشتر در معرض  ابتلا به بیماریها ی قلبی قرار داشتند. در میان بیمارانی که از خدمات بهداشت روان استفاده کرده بودند آهنگ ابتلا به بیماریها ی قلبی در مردان 1.29 و در زنان 1.64 بود.

اما این الگوریتم برای افرادی که از بیماری های روانی رنج نمی برند بهتر عمل می کرد.محققان می گویند تمامی معادلات پیش بینی کننده ی ابتلا به بیماریها ی قلبی باید تاریخچه روانی بیمار را نیز در نظر بگیرند. به طور کلی این مطالعه به ما نشان می دهد سلامت روان بر سلامت جسم اثر می گذارد!

برای تهیه مکمل های دارویی به کجا مراجعه کنیم؟

برای تهیه بهترین محصولات دارویی و سلامتی  به سایت داروخانه آنلاین مراجعه کنید. تمامی مکمل هایی که در این سایت به فروش می رسند دارای مجوزهای بهداشتی هستند. 

محصولات جنسی
سرکار خانم دکتر سارا شوهانی دانش آموخته دکترای فیزیک هسته ای و به عنوان پژوهشگر و محقق سازمان انرژی اتمی ایران در زمینه تشخیص و درمان سرطان و کاربرد پرتوها، دارای سابقه پژوهش طولانی دارویی و داروشناسی بوده و تحقیقات ایشان به صورت ملی و بین المللی به چاپ رسیده است. برای مطالعه مقالات خانم دکتر شوهانی می توانید به وبسایت مجله سلامت داروخانه آنلاین مراجعه کنید.